ads by nuffnang atau iklan-iklan tu apa cer?

Ads by nuffnang... ramai yang bertanya adverts atau iklan-iklan yang menari-nari kat header, tepi dan bawah  blog ni apa ceritanya?  

Sebenarnya iklan-iklan ini hanyalah untuk mempromosikan barangan untuk dijual secara online kepada pembeli yang terlalu sibuk untuk keluar ke pasaraya atau gedung membeli-belah diluar sana al kononnya.   Kiranya sambil membaca blog sambil-sambil tu window shopping lah kat iklan-iklan ini.  Kan lebih mudah?

Dan ia juga sebenarnya sumber untuk saya menjanakan pendapatan harian... hmmm.. iyake? Iyalah.. cukup untuk bayar tol 60 sen (Shapadu) ke Shah Alam .. kira ok and alhamdulillah..

So kepada para followers yang sekangkang kera ini, kalau baca blog saya yang tak "gah" ini sebelum baca citer kat blog tu.. silalah klik atau tekan kat iklan-iklan kat atas, kanan dan bawah by nuffnang ini ya! 

Tak beli pun tak mengapa, janji anda klik dan layan kewujudan iklan ini.  Walaubagaimana pun hairan bin ajaib juga.. followers saya yang sekangkang kera dan hendak tak nak... tak berapa nak follow blog saya tetapi "readers" untuk so far (setakat ini) kini sudah  menjangkau 15,787 pelawat.   Alhamdulillah.. 

Walau apa pun untuk all the "SILENT READERS" out there... thank you very much kerana sudi membaca all my entries.  Saya sangat menghargainya... betul tak tipu...  dan sebenarnya adakalanya barangan yang dijual secara online ini murah-murah juga bila ada diskaun dan amat menarik sekali... give it a try.. cubalah!

Alif Azfar

Amni Khalisa
Fadya Thahirah

Adam Qayyim
AdamHawa ep 24.. eh..eh.. layannnn...
Saya memang suka menulis.. dan suka menulis tetapi kerana kekangan masa lebih-lebih lagi kini setelah menjadi ibu rumahtangga sepenuh masa cum driver untuk anak-anak serta kini menjaga emak, masa itu amatlah emas .. amat bernilai bagi saya.   

Oleh itu diminta jasa baik, jika sudi membaca.. apalah salahnya untuk klik iklan-iklan by nuffnang ini.  Anda sudi singgah membaca dan saya amat berbesar hati.  

Sila klik iklan-iklan ini ya... bak kata team "procurement" masa berkerjaya dulu.. we need a win-win situation... ehem... so start from today.. lepas baca entri saya.. klik-klik jangan tak klik ya!! Oraittttt.... hamboih memaksa nampak.. hahahaha... desperadolah tewww.. actually setiapkali anda klik.. i'll get the coins.. you know what i mean. 

Walau apa pun tiada paksaan... saya akan terus menulis sambil berceloteh.. that's me!

H  A  P  P  Y    R  E  A  D  I  N  G.......


Comments

  1. win..win.. I klik, U klik ye..

    ReplyDelete
  2. win..win..I klik, U klik ye..

    ReplyDelete
  3. hokeh.. busy ke? lama entri baru x keluar...dah rindu nak baca

    ReplyDelete
  4. rumah i takde iklan pun.. dulu nak buat tak jadi.. langsung takde sampai sekarang..err.. gambar baby-baby mungil tu pun untuk dijual ke?? sure laku punya!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dari Sekinchan ke Tanjung Karang.. jom cari kerepek!

Awas.. Kata pujian kepada anak-anak kecil

Nak pakai apa dikolam renang?